Kan print uw verkiezingscampagne redden?

Drukwerk - Maandag 3 Maart 2014 - Geschreven door Stephan De Bruyn

Om uit de clutter van digitale verkiezingscommunicatie te blijven, is het raadzaam om ook iets tastbaar te voorzien om uw boodschap te verspreiden. En print is daarvoor hét uitgelezen medium.

Verkiezingscampagne

“Op sociale en andere online media is het een zaak van er op tijd bij te zijn. Het grote voordeel is dat er naar een heel specifieke doelgroep kan gecommuniceerd worden. Hoewel zoiets relatief snel kan opgezet worden, vraagt een impactvolle sociale media campagne dus wat tijd”, aldus Stephan De Bruyn van The Factory Brussels. “Om uit de clutter van digitale verkiezingscommunicatie te blijven, is het raadzaam om ook iets tastbaar te voorzien om uw boodschap te verspreiden. En print is daarvoor hét uitgelezen medium”, weet De Bruyn.

Het uitdelen van flyers op de wekelijkse dorpsmarkt en het bussen van verkiezingsdrukwerk is dus zeker geen verloren moeite, integendeel. “Heel wat kiezers nemen de tijd om de programmapunten door te nemen. Zeker in deze tijden zijn er meer mensen bewust bezig met waar ze voor kiezen. Een folder in de bus (of de flyer die je op de markt kreeg met een sympathieke glimlach) lees je bovendien waar en wanneer je wil. De impact hiervan moeten we niet onderschatten. Of het een campagne kan redden? Uiteindelijk is het de kiezer die beslist”, klinkt het bij The Factory Brussels.

 

IDEAAL EN BUDGETVRIENDELIJK

Drukwerk is nog steeds een vertrouwde, ideale en budgetvriendelijke manier om uw boodschap en programma bij uw kiezerspubliek te verspreiden. The Factory Brussels biedt hiervoor een oplossing en is een one-stop-shop voor alle communicatie tijdens uw campagne, met meer dan 50 jaar ervaring in kwaliteitsdrukwerk in alle vormen en formaten.

Voor meer informatie, contacteer stephan@thefactorybrussels.be.

Dit artikel is geschreven door...

Stephan De Bruyn – schreef 2 artikels voor The Factory Brussels.

Contacteer deze schrijver

Hulp nodig bij een project?

Contacteer ons